niedziela, 4 stycznia 2009

Strona 11
Cala skaplikowanosc wszechswiata polega na tym, ze jestesmy jedynie elementem jednego wspolnego organizmu i jako czesc, jako jednostkowe Ja nie mamy dostepu do innych czesci. Dopiero po oderwaniu sie od naszego Ja przechodzimy w inne czesci Jest to wytlumaczeniem naszej bezsilnosci w rozumieniu ogulnoorganicznym.
Fragment mysli zanotowano 27 maja 2008 roku rano 0 godzinie 12:30 zaraz po zjedzeniu sniadania i zapaleniu papierosa w dniu slonecznym w pozycji siedzacej piorkiem moczonym w tuszu trzymajac notatnik na kolanach bez podparcia reki w zgielku otaczajacych zdarzen.
Strona 12
Napisy na rysunku
W portierni w Lyon, rysunek wykonany wczesniej, pusta przestrzen pomiedzy fragmentami form jest GRAWITACJA
Sniadanie, pasztuczka, obrazy wiszace na scianie, moje ja w relacji do otoczenia.
Hotel w Lyonie, portiernia 2.











Napisy na rysunku strona 9
bo sa granice swiadomosci ktorych nie da sie przekroczyc, godzina 11:00 mysl pierwsza, 1. wychodze poza siebie, grawitacja, przestrzen, kosmos.
Strona 10
Przestrzen, spotkanie 2 osob, Lyon, portiernia w hotelu.











Na rysunku napisy:
Dzien 1. powstajemy dnia 23 0 godzina 21:15 poprzedzajace go fakty wywieraja na mnie realne formy zapisane na lezaco. Forma wskazujaca kierunek, a zaczyna sie od tego, ze potok mysli wyplywajacy z mojego ja przeksztalca sie w forme, a dzisiaj teraz uzmyslawiam sobie, ze to przeciez to grawitacja.
Jest 26 maj 2008 rok Oby moje ja stawalo u swiadomosci istnienia, tu wychodze z pomieszczenia, w ktorym przebywalem 26 godzin z malymi przerwami.
Wytwarzam ruch np. szkicu i lacze wszystkie elementy w jedna calosc.


Brak komentarzy: